Quantcast

pon

18

jun

2018

Riot Games: Šta se desi kada turnirska igra zastane? Štampa El. pošta
Napisao PCAXE   

LOLAmerički turnir League of Legends Championship Series je doživeo neprijatnost tokom jedne od finalnih rundi.

Naime, MOBA je prestala da funkcioniše usred meča između ekipa Clutch Gaming i Echo Fox, i deset igrača je bilo izbačeno iz sesije.

Nakon poduže pauze, čelnici iz Riot-a su naveli da je Echo Fox dobio meč, omogućujući timu da dostigne plasman u summer split standings-ima.

Odluka je doneta iz razloga jer je Echo Fox claim-ovao sedam tower-a, kao i posedovao pozamašan gold lead pre nego što se igra okončala tokom 32og minuta.

Fanovi organizacije Clutch Gaming su izrazili nezadovoljstvo povodom odluke, bez obzira na to kakav bi finalni rezultat bio da nije došlo do nezgode.

Riot Games je implementirao alate koji bi sprečili ovakve ishode još 2016. godine, u decembru. Chronobreak je jedan od takvih čija je namena da spasi stanje partije pre bug-a, i korišćen je bezbroj puta u NA LCS, kao i League of Legends World Championship od kada je predstavljen u ranoj 2017. godini.

Ipak, Riot nije uspeo da povrati prethodno stanje igre uz Chronobreak, i na kraju je eSports organizacija imala tešku odluku za donošenje. U saopštenju Riot Games-a piše da Clutch Gaming "nije imao razumne šanse za povratak u ovoj igri", kao i da je tim Echo Fox zaslužio da pobedi.

Uzrok pada servera i dalje nije poznat, ali je Riot potvrdio da je Taliyah, jedna od šampiona u igri prouzrokovala lag na serverima koja je verovatno doprinela problemu. Riot nalaže da će dodatne informacije stići u narednih par dana.

 

 

Izvor: Riot Games

 

Komentarišite na forumu...